loading...
پرتال تفریحی jok2014
saeed بازدید : 12 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

يه جايي جشن بوده، حیف نون همينجوري ميره تو و شروع ميكنه به رقصيدن و بخور بخور. يكي ازش ميپرسه: ببخشيد! شما رو كي دعوت كرده؟  حیف نون ميگه: من از خونواده عروسم. يارو ميگه: ببخشيد، ولي اينجا جشن تولده!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط roozbeh در تاریخ 1392/02/06 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم . خواهش میکنم که تا آخر بخونش ، شاید به درد تو هم بخوره . ممنون
وبسایت خوبی داری . میخوام یه کمکی بهت بکنم . تو میتونی به راحتی از بازدید کننده هات پول دربیاری . برای این کار باید تبلیغات بذاری توی سایتت . من هم از دوتا سایت دارم کمک میگیرم
این دوتا سایت تبلیغاتشونو به شما میدن و شما هم میذاری توی وبسایتتون . در عوض بابت هر بازدید از این تبلیغات به شما پول معینی میده . این پول هم به حسابتون واریز میشه.من خودم 3 بار دریافت کردم . تقریبا ماهیانه بین 100 تا 120 هزارتومان از این کار دارم درمیارم . آخه من هم سایت دارم
www.p30gozar.com آدرس سایت منه :
دوتا لینک برات میذارم که توش ثبت نام کنی . فقط خواهشا اسم معرف رو پاک نکنی . از درآمد تو هیچ چیزی کم نمیشه . فقط چون من تو رو به این سایت معرفی کردم ، یه پاداشی میگیرم . همین

سایت پارس پا که با گذاشتن تبلیغات پاپ آپ این سایت میتونی درآمد کسب کنی
برای عضویت به لینک زیر برو :
http://www.parspa.com/?q=regnuser&moref=p30gozar


سایت پرشین هیت که با گذاشتن تبلیغات بنر در سایتت میتونی درآمد داشته باشی
برای عضویت به لینک زیر برو :
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=24500


شما امتحان کنید . مطمئن باشید که این روش عمل میکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 650
  • بازدید کلی : 13,559